
efter dette forløb har du helt tjek på
- Hvordan du skaber en lækker Facebook profil
- Hvordan du optimerer din Instagram konto og får øget synlighed og flere følgere
- Instagram SEO
- Størrelserne på opslag, reels, stories og annoncer
- Hvordan du finder relevante hashtags
- Planlægning af opslag
- Hooks og CTA’er
- Analyse af din målgruppe på Facebook og Instagram
- Hvordan algoritmen fungerer på Instagram
- Hvordan du opsætter og analyserer din data
- Meta Business Manager
- Opsætning af kampagner
- Opsætning af annoncer
- Opsætning af målgrupper
- Boost af opslag på Facebook og Instagram
- De vigtigste tal når du skal optimere dine annoncer
Det indeholder forløbet
MODUL 1 – INSTAGRAM OG FACEBOOK
Dette modul koncentrerer sig om hvordan du får optimeret din virksomheds Facebook og Instagram, så begge dele står knivskarpt. Det er både step-by-step guides, samt idéer til nye tiltag. Modulet indeholder:
- Idéer til coverbilleder på Facebook og hvordan du skifter det
- Hvad en introtekst på Facebook bør indeholde
- Vigtige tiltage ift. dit brugernavn på Instagram
- Opbygning af biografi på Instagram
- Størrelsesguide på både Facebook og Instagram
- Hvordan du finder de rigtige hashtags
- Hvilke højdepunkter der hitter
- Hvordan du planlægger et opslag
- 50 scroll-stoppende overskrifter
- 10 call to actions – som rent faktisk virker
- Gennemgang af ‘indblik’, så du sikrer at du rammer den rigtige målgruppe på det rigtige tidspunkt
- E-bogen: ‘Få succes på Instagram’
- E-bogen: ’15 uger færdigskrevne opslag til de sociale medier’
MODUL 2 – 1:1 ONLINE SESSION MED DINA HEMMINGSEN
På dette modul gennemgår vi alt ovenstående sammen, som du måtte have udfordinger med eller spørgsmål til. Du kan også bruge sessionen til at få hands-on hjælp til grafik, tekster etc.
MODUL 3 – DET TEKNISKE:
Inden du mister pusten, så bare rolig, jeg holder dig i hånden hele vejen. Det tekniske er det vigtigste i hele online marketing junglen, fordi du uden den går glip af en masse data, følgere og kunder. Modulet indeholder:
Opsætning Meta Pixel
- Opsætning af API
- Opsætning af hændelser
- Verificere domæne i Meta Business Manager
- Opsætning af Meta shopping (på Facebook og Instagram)
MODUL 4 – 1:1 ONLINE SESSION MED DINA HEMMINGSEN
Denne online session handler kun om data og teknisk opsætning. Her gennemgår vi det du allerede selv har sat op i forhold til modul 3, eller gør det sammen, hvis du ikke har fået 100% styr på det selv.
MODUL 5 – ANNONCERING
På modul 5 lærer du hvordan du annoncerer på Facebook og Instagram. Modulet indeholder:
- Opsætning af kampagner i Meta Business Manager
- Opsætning af annoncesæt (målgrupper)
- Opsætning af annoncer med brug af billede / video
- Opsætning af retargeting
- Oprettelse af målgrupper via boost
- Oprettelse af annoncer via boost
- Hvordan du løbende optimerer
- Hvilke tal der er de vigtigste at kigge på
BONUS: Du har under hele forløbet adgang til mig på mail eller via Instagram. Jeg svarer dig inden for 2 hverdage.
TILMELD DIG NU
Forløbet tager 3 måneder og er delvist online kurser og 1:1 sessioner med mig. Dvs. du har en hel måned til at færdiggøre et modul, inden du skal have din 1:1 session.
Dine 1:1 sessioner planlægger vi sammen, ca. 4 uger efter hvert online kursus, men selve opstarten (frigivelse af modul 1) er en fast dato. Du bestemmer dog helt selv, hvornår du begynder på modulet.
Næste forløb starter d. 3. juli 2023. Prisen for forløbet er 5.995 kr. ex moms.
Når du har tilmeldt dig, modtager en mail fra mig, hvor jeg byder dig velkommen til forløbet og kommer med forslag til vores første 1:1 session. Din faktura vil også være vedhæftet i denne mail.