hjælp til Instagram annoncering
Hjælp til Instagram annoncering
Jeg hjælper både store og små virksomheder med deres daglige opslag og annoncering på Instagram.
Annoncering på instagram er næsten det samme, som annoncering på facebook. Begge dele bliver faktisk også lavet samme sted – nemlig i Meta Business Manager. Alligevel adskiller de to medier sig fra hinanden. Det gør de på den måde, de bliver benyttet af, af målgruppen – og det skal (naturligvis) udnyttes.
Ønsker du at...
- Skabe opmærksomhed?
- Skabe trafik til din hjemmeside?
- Generere tilmeldinger til nyhedsbrev?
- Fastholde interesserede kunder?
- Få øget kendskabsgrad?
- Konverteringer på din webshop?
… så er annoncering på Instagram (og Facebook) er helt klart must have for dig.
Husk at sætte mål
Når du har fundet ud af, hvad du gerne vil bruge annoncering på Instagram til, er det vigtigt, at du har sat dig nogle realistiske mål. På den måde kan du bedst se, om dine annoncer virker optimalt.
Et (eller flere) mål kan fx. være, at opnå X antal eksponeringer, hvoraf X antal har klikket sig ind på din hjemmeside – til en max pris på X antal kroner pr. klik.
HAR DU BRUG FOR HJÆLP TIL Instagram ANNONCERING?
Du skal være mere end velkommen til at kontakte mig. Så tager vi en snak om din virksomhed og de mange muligheder Instagram kan bringe.
HAR DU BRUG FOR HJÆLP til Instagram ANNONCERING?
Du skal være mere end velkommen til at kontakte mig. Så tager vi en snak om din virksomhed og de mange muligheder Instagram kan bringe.