hjælp til Instagram annoncering

Bliv set på Instagram

Tag styringen over dit brand og dine produkter med en målrettet strategi på Instagram

Jeg hjælper både store og små virksomheder med deres daglige opslag og annoncering på Instagram.

Annoncering på instagram er næsten det samme, som annoncering på facebook. Begge dele bliver faktisk også lavet samme sted – nemlig i Meta Business Manager. Alligevel adskiller de to medier sig fra hinanden. Det gør de på den måde, de bliver benyttet af, af målgruppen – og det skal (naturligvis) udnyttes.  

Ønsker du at...

… så er Instagram (og Facebook) er helt klart must have for dig.

Husk at sætte mål

Når du har fundet ud af, hvad du gerne vil bruge Instagram til, er det vigtigt, at du har sat dig nogle realistiske mål. På den måde kan du bedst se, om dine annoncer virker optimalt. 

Et (eller flere) mål kan fx. være, at opnå X antal eksponeringer, hvoraf X antal har klikket sig ind på din hjemmeside – til en max pris på X antal kroner pr. klik. 

Hvorfor Instagram?

Ved at bruge Instagram kan du præsentere dit produkt og brand gennem en række forskellige metoder. Hvad enten det er gennem et billede eller videoer, er det en god måde at engagere dine potentielle kunder.

Når det kommer til at vælge den rette call to action, dagligt budget, og hvordan du bedst retter din annonce mod din målgruppe, kan det være en god ide at få hjælp. 

Vi kan hjælpe dig med at se på dit budget og sørge for, at du får mest muligt ud af det.

Sådan kommer du i gang

Er du nysgerrig på at give den gas med Instagram?

Fedt, lad os tage en snak, hvor vi afstemmer dine forventninger og tager de første spadestik på din strategi.

En strategi er nemlig yderst vigtig, hvis vi skal sørge for du får succes.

Vil du selv stå for det hele. Intet problem. Vi har lavet en guide, så du hurtigt og nemt kan komme i gang.

100% gratis og uforpligtende. 

Indkøbskurv